İngilizce Hikayem

İki defa hazırlık okudum. Lisede ve üniversitede.

Sonra 1 yıl İtalya’da ingilizce dersler aldım.

Fakat ingilizce sınavlardan (KPDS, ÜDS, YDS… her neyse işte,  her yıl ismi değişiyor) aldığım derece 45’i geçmedi. Yani orta seviyenin altındayım.

Konuşma becerisi derseniz bu kulvarda da vasat durumdayım.

Ama artık yumurta kapıya dayandı. Bu işi halletmeliyim. Bir yerden başlamalıyım.

Geçenlerde 2 yıl önce aldığım Suat Gürcan’ın gramer kitabının ilk sayfasına şunları yazmışım.

Kaç defa bir ingilizce okuma kitabını (1. seviye dahi olsa) sonuna kadar bitirdim. Kaç defa bir gramer kitabının son sayfasını gördüm. Kaç defa online bir eğitimi başından sonuna kadar bitirdim… Hiç!

Öyleyse sabırla bu kitabın son sayfanı göreceğim.

Fakat göremedim! Hatta aceleyle hareket ederek hızlı hızlı çalıştım notta tutmadım.

İşte netice itibariyle 2015’ten 2017’e birşey değişmeden gelmiş durumdayım.

Fakat yumurta kapıya dayandı. Bu işi halletmemim zamanı da geldi geçiyor. Bu cenazeyi ortadan kaldırmalıyım.

Peki nasıl?

Takibi de bu dramı bir tutkuya dönüştürerek. Sürekli ingilizce okuyarak. Sürekli ingilizce dinleyerek. Sürekli ingilizce düşünerek…

Yani bu düşmanı sindire sindire yeneceğiz hep beraber. Kesinlike sınav atlamak için çalışmayacağım. Artık sevdiğin bir hobi, tenefüs arasındaki oynadığım oyun, içtiğim çay, artık bir tutkum

İngilizce Hikayem” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

