Yine Araftayım! Kendime Çağrı…!

Af Allah’ım afff…

Bak yine pdf’lerin arasına yeni pdf’ler eklemeye başladım. Yeni yer imleri kaydetmeye devam ediyorum. Ne olacak benim bu arşivciliğim ya…

Yine çalışmak istediğim anda ne çalışayım diye uzun uzun düşünüyor, CCNA&CCNP klasörünün içinde geziniyor yer imlerimdeki CCNA klasörünün içine kaydettiğim tüm say açıp nereden başlasam diye karar vermeye çalışıyorum.

Böyle olmuyor ama yine arada kararsız kaldım; araftayım.Kendime çağrım: Kendine gel, yaz-çiz ama kötü de olsa bir programın olsun ve çalışmak istediğinde zaman kaybetmeden başla ve bitir!

Tamam eskisi gibi değilsin çalışıyorsun ama daha da iyisini yapmak zorundasın! Çünkü artık senden daha fazla ilgi bekleyen bir oğlun var ve iş yerindeki işlerin yoğunluğu giderek artıyor ve mesai dışına zıplıyor!

Tamam tamam, şimdi kalem defter alıp nerdeyim neler yapacağım, eksimlerim neler yazıp çizip neticeyi sizinle yaplaşacağım.

Hadi şimdilik hoşcakalın!!!

Yine Araftayım! Kendime Çağrı…!” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

