Çözüm Arayışları 1

Dağılmıştım. Şimdi toparlanma vakti. Hafta sonuna girerken bu kıymetli vakti değerlendirmek istiyorum.

Vaktimi boşa harcadığımda ve arkamda kayde değer işler bırakmadığımda kendi kendime stres yapıyorum.

Hafta sonunu değerlendirerek aradaki farkı kapatabilirim.

Dün “… nereden devam etmeliyim…” sorusunda kalmıştık.

Öncelikle benim motivasyonumu başka taraflara kaydıran telefonumdaki oyun, alışveriş vs. tüm uygulamaları sildim. (Ailemle aramdaki iletişime de mani oluyordu.)

Ve uygulama yapmaya başlamaya karar verdim. Gönül isterdi ki RPi sitesindeki uygulamalar beginner’dan expert’e göre sıralansın ve ben öğrene öğrene devam edeyim. Ama öyle değil maalesef. O nedenle kendim için iki tane basit uygulama seçtim.

Bu uygulamalar python’da script yazma ve çalıştırmanın temelini oluşturduğu için ve ekstra donanım gerektirmediği için tercih ettim.

Haydi bu projelere odaklanalım ve bitirelim ->

Projeler:

  • RPi’nin içindeki sıcaklık sensörünü kullanarak log tutma:

https://www.raspberrypi.org/learning/temperature-log/

  • Raspberry’den pythın ile tweet atma:

https://www.raspberrypi.org/learning/getting-started-with-the-twitter-api/

 

 

Bir Cevap Yazın

