Dağıldım 😪

Geçtiğimiz hafta sonu dökümanlara çalıştığımdan bahsetmiştim. Hepsini öğrenmek istemiş ama çalışırkende
zorlanmıştım. Sonra herşeyi ince derayına kadar öğrenmek için erken olduğunu anlayıp hızlı hızlı dökümanların üstünden geçip teorik kısmı bitirmiştim.

Fakat bu benim epey motivasyonumu bozdu. Sanki öğrenmemiş gibi hissettim. Atladığım bazı konuların aslında öğrenmem gerektiğini düşündüm.

Sonra (itiraf ediyorum) google aramalarıyla o bahsettiğim pdf’lere yeni raspberry pdf’leri ekledim. Onları inceledim. Aaa bu iyiymiş bitireyim dedim. Bir başka pdf içinde aynısını söyledim. Oradan kendime daha iyi öğrenme yol haritaları çıkarmaya çalıştım. Sonra onlar öyle kaldı.

Sonra beni bir düşünce sardı. Ben bunu ne kadar çalışırsam çalışayım uzmanı olamayacağım. Çünkü hazır bir sistemi sadece kullanmayı öğreneiyorum. Asıl mesele raspberry’yi tasarlamakta. Gömülü sistem işine girmeliyim. Devre tasarlamalıyım. Kendim yapabilmeliyim.
Diğer taraftan ne kadar raspberry’de python yazarsam yazayım istediğim seviyeye gelemeyeceğim. Çünkü benim yaptıklarım küçük uygulamalar.

Neyse…

Diğer taraftan App Store’dan indirdiğim iki oyun beni çok oyalıyor. Hatta beni alıp oyunun içine sokuyor. Neredeyse raspberry’ye ayırmam gereken tümünü bu oyun kapsıyor.

Kısacası dağıldım. Odaklanamadım.

Ne yapmalıyım nasıl toparlanalıyım derken siz aklıma geldiniz. Dedimki derdimi paylaşacağım birçok dertdaşıö var benim.

Yeni bir plana ihtiyacım car. Nereden devam etmeliyim? Bı sorunun cevabı bir sonraki yazımda olacak!…

Şimdi nerden devam etmeliyim sorusuna odaklanayım->

Dağıldım 😪” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

