Son Durum 1

Düşüncelerim arada sırada kaysada motivasyonu kaybetmedim ve sosyal medya gezintileri hariç gereksiz oyalanmadım.

Uzun zaman olmuştu bir dokümasyonu baştan sona okuyarak bitirmemiştim. Bu sefer vermiş olduğum kararlar neticesinde RPi’yi (Raspberry Pi’nin kısaltması buymuş!) öğrenmek için ilk seçtiğim dökümanı alnımın teriyle bitirdim. Üstelik not deftere not alarak ve tüm uygulamaları yaparak! İşte döküman:

https://www.raspberrypi.org/learning/python-intro/

WhatsApp-Image-20160605

El ile yazmanın bana çok faydası var! Hatta yazmadığım şeyi hatırlamam çok güç oluyor. Ben genel olarak yazarak öğreniyorum, işiterek öğrenmem çok zayıf! Küçükken 3 ay boyunca Kur’an-ı Kerime geçmek için Elif-Ba okumuş geçememiştim. Sonra hocamız bunu farkederek Elif-Ba’yı akşam evde yazmamı istemişti. Ertesi günü Kur’an-ı Kerime geçmiştim ve iki gün arasındaki gelişmemde çok farklılıklar vardı.

Öte yandan insan yazarken daha dikkatli oluyor. Püf noktaları anlamak kolaylaşıyor ve bilgi daha sistematik olarak hafızaya yerleşiyor.

Yazmayla ilgili güzel bir video izlemek isterseniz burada:

Neyse mevzuyu çok dağıtmayayım!

İlk seçtiğim dökümanda takıldığım bazı konular oldu. Onlara çok fazla takılmadan kısa süreli araştırmalar yaptım. Anladım ki RPi’nin sitesinde giriş seviyesinde konfigürasyon ve raspian ile ilgili öğrenmem gereken mevzular var.  Bunlar daha sonraları sık sık ayağıma takılacak. Önce o konuları öğrenmem faydalı olacak!

Bu konuları yine RPi’nin sitesinden çalışacağım. Başka yerde aramaya gerek yok. Sırada çalışacağım doküman işte bu:

https://www.raspberrypi.org/documentation/configuration/

Şimdi tekrar odaklanayım ve başlayıp bitireyim! Küçük küçük taşları yan yana koyarak bir eser ortaya koyacağım!

Yeni sloganım: Odaklan, başla ve bitir!

 

 

Son Durum 1” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

