Maymun İştahım

İçimi fırtınalar gibi kasıp kavuran bir çok çelişki var. Bu çelişkiler beni hayattan zevk almayacak şekilde zorluyor.  Bilmiyorum, herkesin içinde böyle çelişkileri var mıdır?

Hani insanın içinde iki ses vardır. Biri iyiliğe diğeri kötülüğe teşvik eder ya o seslerden bende bir sürü. Kafamın etrafına üşüşen o seslerin her biri farklı farklı işler yapmamı istiyor. Canım o zaman hangisine estiyse, o zaman neden daha fazla etkilenmişsem onunla oyalanıyorum.

Hep düşünüyorum bu kadar çok maymun iştahlı olmayıp kanaatkar biri olsaydım şimdiye kadar birinde çoktan uzman olmuştum.

Maymun iştahlı herşeyden birşeyler duymuştur ama hiç bir şeyi tam bilmiyordur zannımca. En azından ben öyleyim.

Örnekler vereyim. Gömülü sistemlerle beni herkes ilgili bilir oysa bildiklerim dişimin kavuğunu doldurmaz. Video ve montaj konusunda, kurgu alanlarında beni başarılı bulurlar oysa sadece microsoft movie maker kullanabiliyorum. (Bilenler bilir movie maker amatör bir programdır) Edebi bir şahsiyet olarak anılırım oysa okuduğum kitap sayısı gülümsenecek kadar az, kelime hazinem küçümsenecek kadar dar! (Bu yazıyı okurken ne dediğimi anlayabiliyorsunuzdur) Vs. vs. vs…

İşte herşeyden hoşlanırken, o işe derinlemesine inememiş olmam. Tren geçip giderken bakakalmam. Şimdiye kadarki öylece oyalanışım. Bunlar  nedendir bilmiyorum ama çözmek istiyorum.

Neyse bu sefer de odaklanmayı bıraktım yazmayla oyalamindım. Eee içime atıp sonsuz bir göngüye girmesindense bu sefer sizinle paylaşıyorum!

Bu arada hala yoldayım. Hiç bu kadar trafikte kalmamıştım Ankarada. Neyse iyice döktüm içimi ya ona seviniyorum.

Maymun İştahım” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

