İkinci Güne Notlar

Dün aldığım karardan sonra bugünü daha rahat geçirdim. Kafam rahattı. Aklımda tek şey vardı raspberry pi!

Lakin arada şunu da kısmen yaşadım. Daha önceleri “haydi bire Bismillah” diyerek başladığım her işte de yaşamıştım. Biran önce herşeyi öğrenmek! Öğrenme aşamasını geçerek herşeyi bilip yapma aşamasına başlamak! Herkesin içinde bu duygu vardır belki ama bende bu duygu motivasyonumu kıracak ve odaklanmamı engelleyecek kadar fazla!

Neyseki bu pisikolojiden kurtulmak içinde çözümüm var. (Hatta bu çözümü bu pragrafı yazarken buldum) Sadece yapacağım tek şey belirlediğim işi yapmadan bir başka işe geçmemek ve her yaptığım iş için not tutup tüm örnekleri hakkıyla yapmak!

 Şimdi bu satırları yazarken işten çıkmış eve doğru yol alıyorum. Eve bir varalım. İnşallah raspberry’ye kaldığımız yerden devam ederiz.

NOT: Elektronik Mühendisilerinin çalışabileceği birbirinden çok farklı sektörler var. Raspberry, ardunio, banana pi gibi mikroişlemciler ile ilgilenen sektör gömülü sisteler oluyor. Ben ise bilişim sektöründe çalışıyorum. Yani işimle raspberry’nin alakası hiç yok. O yüzden ahlaki değerlere uymayacağı için iş vaktinde ilgilenmiyorum.

Bir Cevap Yazın

