İşe Koyulalım

En sonki posttan sonra “bazı kararlar” verdim. Tabi kafamdaki dumanlı dağları dağıtmak,  görüntüyü netleştirmek için kararlar almak gerekiyor.

Zaten bu noktaya gelmemdeki en büyük neden 1.Karar Alamamaktan ve 2. Aldığım kararların arkasında kalamamdan kaynaklanıyor.

Şöyleki artık tek ilgi alanım var! Tek hobim. Üstünde çalışacağım ve kendimi geliştireceğim tek uğraşım! Raspberry Pi.

Tabi yanlış anlaşılmasın raspberry pi aslında tek bir konu sayılmaz ama ben diğer ilgilenmeye çalıştığım şeyleri eleyip raspberry’i seçtiğimde tek kalmış oldu!

Bu karara nasıl vardım. Zaten önceden biraz ilgilenmiştim. Hatta elimde r-pi 1,2 ve zero var(raspberry pi’nin kısaltması: r-pi). Fakat bunları sadece kurup öylece bir köşeye kaldırdım, hiç proje yapmadım, kod yazmadım.

Karar almada ilaveten Abim ile beraber babamın serası için bir otomasyon projemiz de olması sebeb oldu. Bu projeyi gerçekleştirmeyi çok istiyoruz. Yani yapacak projemizi düşünmek ve karar vermek içinde kargaşaya girmeye gerek kalmayacak!

Diğer yandan şimdiye kadar en istikrarlı ilerlediğim python programla dilinde uygulama da yapabileceğim. Istihza.com adresinde en basitten başlayarak python dersleri anlatılıyor. Geçtiğimiz kış üstünde durmuş 200’lü sayfalara kadar gelmiştim fakat sonunu getirememiştim. Bu sefer beni engelleyen biran önce ilerlemek ve 1000 sayfalık kitabı bitirmek için aceleci davranmam ve kitaptaki uygulamaları yapmadan ve not almadan geçmemdi!

Neyseki daha az hata yapmam için geçmişten ders alabileceğim çok fazla hatam var!

Neyse gevezeliği bırakayım. Odaklanayım ve ilerleyeyim-> !!!

 

İşe Koyulalım” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

