Adettir “Merhaba Dünya”

Herkese merhaba,

Bu blog muhtemelen 13. bloğum.  Daha önce farklı konularda bloglarım oldu. İlkleri genellikle içerik hırsızlığıyla başladı. Amacım sadece “bloğum var” demekti ve ismimim internet aleminde duyulmasıydı.

Ben Ali Kemal. Kim olduğum önemli değil. Ama bu sefer kimseye takılmadan, utanmadan, sıkılmadan günlüklerimi tutacağım bir blog olsun istiyorum. Şimdiye kadar itiraf ediyorum “ne derler” diye🙊🙉🙈 belli çerçeve etrafında yazdım. Şimdi açılıyorum.😎👍🏼

Ben çok dağınık ve dikkatsiz biriyim.Odaklanmada çok fena problemler yaşıyorum. Bir işi yaparken hep başlar işer oluyor kafamda. Düşünceler sarıp sarmalıyor beni. Netlik hiç kazanmadı.

Odaklanmak çok güç. İnternette saatlerdir dolaşır yeni şeyler arar fakat ne yeni birşey öğrenir ne de anlarım. Bulduğum sandığım şeyleri yer imlerine kaydederim. Bir sürü pdf, ebook kaydeder dosyalar oluştururum. Bir mesele hakkında -mesela son zamanlarda raspberry pi hakkında- sayfalarca site gezip bloglar bulmuş olmama rağmen raspberry hakkında iki satır bilgim yok. Gezdiğim hiç bir sayfayı okumadan yer imlerine kaydederek ilerledim çünkü. Ekran Resmi 2016-05-31 17.44.47

Üniversiteye başladığım günden beri (2007 yılında) ilgilenmek için kendime bir ilgi alanı arıyorum. Hala karar veremedim. Her defasında içimdeki üretme, ortaya birşeyler  koyma  hissiyle içim yandığında “neyle ilgilensem diyerek” yer imleri klasörüne yeni klasörler ekleyip bitirmeyi düşündüğüm yeni ebook’lar kaydediyorum PC’me… Oysa her defasında aynı sayfayı geziyorum. Ve her defasında tamam işte bu bulduğum kursu tamamen bitireceğim diyerek başlıyorum…. Hatırlatmalar koyuyorum! To Do listleri oluşturuyorum! Zinciri Kırma uygulamaları,  indiriyorum. Netice, hala aynı yerdeyim!!!

Üniversite ingilizce hazırlıkta okurken robot kulübüne kaydolmuştum. İnternette çılgınca gezinme maceram o zamanlar başladı. Robot projeleri bulur. Onları word dosyalarına kaydeder veya pdf yapar arşivime katardım. İleride bu dersleri görünce bunlardan anlayacağım ve yapacağım diye. Fakat üniversitede yıllar geçtikçe benim yapmak veya sonra ilgilenmek üzere arşivime atığım dosyalar arttı,  arşivim büyüdü fakat yaptığım neredeyse hiç proje yoktu,  okuduğum döküman hiç olmadı. Oysa üniversitede herkes benim geniş bir arşive sahip olduğumu bilir ve istemeye gelirlerdi.

Üniversite son sınıfta aldığım ‘endüstriyel elektronik’ dersindeki ders projesi ile bitirme projesi olmasaydı üniversite öyle boş boş bitip geçecekti.

Ekran Resmi 2016-05-31 17.45.47

İşte o yaptığım to do listlere şimdi yazma eylemini ekliyorum. Bu blog sırf odaklanmak ve ilerlemek için, tutkum olan elektronikte yol almak için oluşturuldu.

Bu sefer nereden başladım. Neden vazgeçtim. Nereden ne çalıştım ne yaptım sizlerle hepsini adım adım paylaşacağım. İnşallah bu işin sonunu bu sefer getirebilirim….

Belki bu blog yeniden doğusun ve kendine gelişin hikayesi olacak!

Saygı ve sevgilerimle..

Odaklan ve ilerle->

Ali Kemal

 

 

Adettir “Merhaba Dünya”” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

